GALERÍAS DE VÍDEOS

#noso. AGACA. Queremos coidarte.

Queremos coidarte co noso traballo, coa nosa dedicación, coa confianza que dá consumir os nosos produtos e servizos, con orixe galega e de cooperativa e con certificación propia.
Coa nosa marca #noso.

[ot-video type=”youtube” url=”https://www.youtube.com/watch?v=yzZtcLiiS1c”]

AGACA. Plan Estratéxico 2030

Que retos se nos presentan cara á seguinte década?
O noso Plan Estratéxico do Cooperativismo agroalimentario galego 2030 recolle as inquedanzas do sector e presenta solucións e medidas concretas para cada un dos sectores produtivos do noso país.

[ot-video type=”youtube” url=”https://www.youtube.com/watch?v=KgaFxeGuJnc”]

“Nós, As Mulleres” – Asociación de Mulleres de Cooperativas Agroalimentarias de Galicia

Reportaxe do programa Labranza, da Televisión de Galicia. A Asociación foi presentada o 30 de abril de 2019.

[ot-video type=”youtube” url=”https://www.youtube.com/watch?v=ZXoMwn4X_d0&feature=youtu.be”]

Proxecto EuroDairy – Rede para mellorar a sustentabilidade socioeconómica e ambiental do sector lácteo

Interveñen 14 países, mediante 120 granxas piloto innovadoras.

[ot-video type=”youtube” url=”https://www.youtube.com/watch?v=d4A0arqkEpg”]

Proxecto Sucellog – Creación de centros loxísticos de biomasa

Financiado pola Comisión Europea, en España, Francia, Italia e Austria. AGACA participa a través de Cooperativas Agro-alimentarias de España.

[ot-video type=”youtube” url=”https://www.youtube.com/watch?v=6aY0qCqKt7E”]

Proxecto ToTCOOP+i – Formación de Formadores

Enmarcada en Erasmus+, esta alianza estratéxica entre 6 países busca innovar e mellorar os programas de formadores das cooperativas agroalimentarias.
[ot-video type=”youtube” url=”https://www.youtube.com/watch?v=yy2e5ZKIPJ8″]

Proxecto AGROSMARTcoop

Espazo para a integración, a competitividade e o crecemento económico intelixente das cooperativas agroalimentarias do espazo rural SUODE.

[ot-video type=”youtube” url=”https://www.youtube.com/watch?v=xQT3_sWt-h8″]

Foro pola Economía Social Galega

Defensa dos intereses da economía social ante diferentes instituciones e xeración das condicións axeitadas para o desenvolvemento das entidades que a conforman.

[ot-video type=”youtube” url=”https://www.youtube.com/watch?v=eo-3jx2X1HQ”]

Programa “Coidar, coidarte” – Envellecemento activo e coidado de persoas maiores

Varias Cooperativas

Organizan: AGACA e Obra Social “la Caixa[ot-video type=”youtube” url=”https://www.youtube.com/watch?v=B3QWkdblP5k”]

Comisión Xuventude Cooperativista Emprendedora

Presentamos as experiencias de 5 mozos que viven e traballan no medio rural.

Organizan: AGACA e Obra Social “la Caixa”[ot-video type=”youtube” url=”https://www.youtube.com/watch?v=V4xP1N7OTBE&list=PL8kAzoQ903d9XZPBNhZk9o4WKk1thwtK”]

Que é a Asociación Galega de Cooperativas Agroalimentarias?

O cooperativismo é un piar fundamental do eido agroalimentario galego. AGACA agrupa 91 cooperativas da Comunidade, con preto de 30.000 persoas socias.

[ot-video type=”youtube” url=”https://www.youtube.com/watch?v=XiN2dcnUChY”]

[spacer style=”4″]

GALERÍAS DE IMAXES

Galicia foi nomeada Rexión Amiga da Economía Social 2019 pola Comisión Europea no marco de ESER2019. Así o celebramos.

As cooperativas fan deporte: aquí están algúns dos equipos e competicións nos que participan as nosas cooperativas.

Unha mostra da creatividade e a retranca que imperan no mundo rural

Algunhas das actividades realizadas por AGACA

[spacer style=”4″]

GALERÍAS DE AUDIOS

Proxecto AGROSMARTcoop: Xornada de Presentación – Santiago, 6 de setembro de 2016.

Presentacións dos socios do proxecto.

PANEL I: «Cooperación para a integración, innovación e promoción cooperativa no ámbito rural do proxecto.»

José Luis Rojas

José Luis Rojas Sánchez, Director de Cooperativas Agro-alimentarias Castilla – La Mancha.

Maite Corres

Maite Corres, Técnica da Federación de Cooperativas Agro-alimentarias de Euskadi.

Jacques Weill

Jacques Weill, Director Xeral de Coop. de France Aquitaine, CDF Aquitaine.

Fernando Neves Rodrigues Martinho

Fernando Neves Rodrigues Martinho, Presidente de União Cooperativa Polivalente da Região Norte Crl, UniNorte (Portugal).

PANEL II: «As cooperativas agroalimentarias: calidade, innovación sostible e comercialización intelixente no el ámbito territorial do proxecto»

Carmen González

Carmen González Ramos, Directora Xeral do Centro de Investigaciones Científicas y Tecnológicas de Extremadura – CITYTEX, Junta de Extremadura.

Laurent Gomez

Laurent Gomez, Secretario General de Association des Régions Européennes des Produits d’Origine, AREPO (Francia).

Alberto Baptista

Alberto Baptista, Vicerreitor de la Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro, UTAD (Portugal).

Xornada e Bioseguridade e Recría: A Bioseguridade en explotacións de gando vacún

Santa Comba, 16 de febreiro 2016
Audios: Fernando González, auditor leite cru en Certifood S.L.

wb_xor_biosanidade_recria_sta_comba

SUSCRÍBETE A NUESTRA REVISTA COOPERACIÓN GALEGA

Suscripción anual (5 números al año). Edición en papel 18€/año.

Información sobre protección de datos

Responsable del tratamiento: UNION DE COOPERATIVAS ASOCIACION GALEGA DE COOPERATIVAS AGRARIAS AGACA con domicilio social en RÚA TOMIÑO, 22 ENT. , 15703 - SANTIAGO DE COMPOSTELA (A Coruña)
    Finalidad y legitimación: Sus datos serán tratados para la inscripción como suscriptor/a de la revista y las posteriores gestiones.
    Cesiones: No serán cedidos a terceros salvo obligación legal, pudiendo tener acceso a los mismos, de forma incidental, las persnas encargadas de mantener la web en funcionamiento o repartir las revistas.
    Plazo: Los datos serán tratados durante el tiempo necesario para su tratamiento segundo las finalidades descritas, hasta la cancelación por parte de la persona titular de los datos o la pérdida de relevancia de su uso.
    Derechos: Le informamos que puede ejercer sus derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición al tratamiento de sus datos escribiendo a RÚA TOMIÑO, 22 ENT., 15703 - SANTIAGO DE COMPOSTELA (A Coruña) e incluyendo copia de documento acreditativo de su identidad, o dirigiéndose a la siguiente dirección de correo electrónico: derechoslopd@agaca.coop
    Para más información consulte nuestra política de privacidad

Sí autorizoNo autorizo